
E-mailmarketing
Zijn mails nog wel van deze tijd? Zeker wel als je alle marketingexperts moet geloven! Maar ik merk het ook in mijn eigen gedrag. Voor een e-mail lezen neem ik de tijd, terwijl ik op Instagram veel luchtiger door berichten heen scroll.
Wat ik alleen om mij heen vaak zie gebeuren is dat ondernemers niet goed weten hoe ze e-mailmarketing slim aanpakken. Een nieuwsbrief is er bijvoorbeeld wel, maar wordt elke week handmatig verzonden via Outlook. En ze hebben ook wel een gratis weggever, maar deze slim inzetten met een mooi aantal e-mails erachter. Ze hebben geen idee hoe dat precies moet, wat er in de e-mails gezet kan worden en zijn in de veronderstelling dat zo’n programma kapot duur is.
I will proof you wrong.
Een reteduur programma
Ja, die bestaan er inderdaad. Terwijl er een heleboel alternatieven zijn die precies hetzelfde doen, maar een stuk goedkoper zijn. Dat niet alleen, ze zijn net zo goed. Wel wil ik je vragen om kritisch te kijken naar goedkopere alternatieven. Mailchimp is bijvoorbeeld een gratis variant, maar voldoet niet aan de AVG.
Heb je echt geen budget voor een mailprogramma? Kijk dan eens naar Mailerlite! Een gratis alternatief die voldoet aan de Europese wetgeving.
Ik weet genoeg en wil een matchcall!
Alleen waar begin je?
Funnels, mensen spammen. Als je heel eerlijk bent, heb je het idee dat je helemaal niet zo goed weet waar je moet beginnen. En het woord funnels alleen al, het geeft je de kriebels.
Maar wat als ik zeg dat jij een potentiële klant helpt in zijn of haar klantreis?
Iemand heeft tussen de 8-12 contactmomenten nodig om te weten of ze iets bij je willen kopen. En dus daadwerkelijk geld bij jou willen uitgeven.
De e-mails helpen jouw klant om een keuze te maken of wat jouw aanbod op dit moment wel of niet bij ze past. Mocht het nu niks voor zich zijn, ze kunnen zich altijd uitschrijven.
Laat mij het helpen met de opzet of verhuizing van jouw e-mailmarketing. Samen bespreken we de logische stappen van de klant in jouw klantreis en zorgen we dat jij jouw doelgroep echt verder kan helpen. Zonder dat het jouw heel veel moeite kost.
E-mailmarketing – basic
In onze opstartcall bespreken we je weggever en wat je uiteindelijke doel is. Ook kijken we of je met Mailerlite of Mailblue wilt werken. Wanneer de e-mails voor je gratis weggever staan ga ik ze voor je funnel voor je bouwen. Daarnaast zorg ik voor een koppeling met je website zodat mensen zich gemakkelijk kunnen aanmelden.
Wil je ook tips over de inhoud van de e-mail, het schrijven uitbesteden en wellicht een nieuwsbrief sturen? Kijk dan bij E-mail – full house of vraag naar de mogelijkheden
Als alles af is, zorg ik voor een complete uitleg in video die je altijd kunt terugkijken!
Vanaf € 395,- excl. btw
E-mailmarketing – full house
In onze opstartcall bespreken we je weggever en wat je uiteindelijke doel is. Ook kijken we of je met Mailerlite of Mailblue (aff.) wilt werken. Ik geef je tips voor de inhoud van de e-mails en we maken samen een overzicht.
Wil je de mails niet zelf schrijven, maar uitbesteden? Vraag naar de opties! Daarnaast kijken we ook naar mogelijkheden voor je nieuwsbrief, afhankelijk van je doelgroep en bedrijf zal ik je voorzien van tips en ideeën. Je hebt altijd iets te vertellen!
Ik zorg voor een template voor je e-mails, kloppende lijsten die we bespreken en een uitgewerkte funnel (meer funnels uiteraard bespreekbaar)
In een video leg ik je vervolgens alles uit, die je altijd terug kunt kijken.
Vanaf € 695,- excl. btw
E-mailmarketing – op maat
Wil jij wisselen van e-mailprogramma, omdat deze niet meer aan de voorwaarden voldoet? Of wil je enkel een funnel toevoegen maar heb je hier geen tijd voor? Ik ga graag met je in gesprek om erachter te komen!
Prijs op aanvraag

Voordat jij je matchcall inpland
Misschien heb je stiekem mijn verhaal al, zo niet dan dikke aanrader. Maar mijn naam is Lindsay en ik verkoop tijd. Huh, hoor ik je nu denken. En toch is het waar. Als tijdwinstexpert help ik vrouwelijke ondernemers slim te werken. Je kan een social leven, een goedlopend bedrijf hebben zonder chronisch tijd te kort te komen.
En dat betekent niet automatisch dat je lange dagen moet maken of alles alleen moet doen. Door slim te werken en gebruik te maken van de juiste systemen kom je een heel eind. Trust me 😉