E-mailmarketing

Zijn mails nog wel van deze tijd? Zeker wel als je alle marketingexperts moet geloven! Maar ik merk het ook in mijn eigen gedrag. Voor een e-mail lezen neem ik de tijd, terwijl ik op Instagram veel luchtiger door berichten heen scroll.

Wat ik alleen om mij heen vaak zie gebeuren is dat ondernemers niet goed weten hoe ze e-mailmarketing slim aanpakken. Een nieuwsbrief is er bijvoorbeeld wel, maar wordt elke week handmatig verzonden via Outlook. En ze hebben ook wel een gratis weggever, maar deze slim inzetten met een mooi aantal e-mails erachter. Ze hebben geen idee hoe dat precies moet, wat er in de e-mails gezet kan worden en zijn in de veronderstelling dat zo’n programma kapot duur is.

I will proof you wrong.

Een reteduur programma

Ja, die bestaan er inderdaad. Terwijl er een heleboel alternatieven zijn die precies hetzelfde doen, maar een stuk goedkoper zijn. Dat niet alleen, ze zijn net zo goed. Wel wil ik je vragen om kritisch te kijken naar goedkopere alternatieven. Mailchimp is bijvoorbeeld een gratis variant, maar voldoet niet aan de AVG.

Heb je echt geen budget voor een mailprogramma? Kijk dan eens naar Mailerlite! Een gratis alternatief die voldoet aan de Europese wetgeving.

Ik weet genoeg en wil een matchcall!

Alleen waar begin je?

Funnels, mensen spammen. Als je heel eerlijk bent, heb je het idee dat je helemaal niet zo goed weet waar je moet beginnen. En het woord funnels alleen al, het geeft je de kriebels.

Maar wat als ik zeg dat jij een potentiรซle klant helpt in zijn of haar klantreis?

Iemand heeft tussen de 8-12 contactmomenten nodig om te weten of ze iets bij je willen kopen. En dus daadwerkelijk geld bij jou willen uitgeven.

De e-mails helpen jouw klant om een keuze te maken of wat jouw aanbod op dit moment wel of niet bij ze past. Mocht het nu niks voor zich zijn, ze kunnen zich altijd uitschrijven.

Laat mij het helpen met de opzet of verhuizing van jouw e-mailmarketing. Samen bespreken we de logische stappen van de klant in jouw klantreis en zorgen we dat jij jouw doelgroep echt verder kan helpen. Zonder dat het jouw heel veel moeite kost.

Voordat jij je matchcall inpland

Misschien heb je stiekem mijn verhaal al, zo niet dan dikke aanrader. Maar mijn naam is Lindsay en ik verkoop tijd. Huh, hoor ik je nu denken. En toch is het waar. Als tijdwinstexpert help ik vrouwelijke ondernemers slim te werken. Je kan een social leven, een goedlopend bedrijf hebben zonder chronisch tijd te kort te komen.

En dat betekent niet automatisch dat je lange dagen moet maken of alles alleen moet doen. Door slim te werken en gebruik te maken van de juiste systemen kom je een heel eind. Trust me ๐Ÿ˜‰

Inspiratie over E-mailmarketing

Van gratis e-book naar klanten

Eerder schreef ikย 3 tips die je kunt toepassen na het geven van een gratis webinar. Alleen hoe doe je dat als je een e-book hebt geschreven als gratis weggever? In deze mail deel ik niet 3 maar 5 tips hoe je dit systeem kan bouwen. 1.Inschrijving Zorg dat je gebruik maakt van een formulier in …

Van gratis e-book naar klanten Lees meer