Meest gestelde vragen

ALS JE ER NOG NIET HELEMAAL UIT WAS.

Nog niet alles helder?

Dat kan. Na het lezen van een dienst kan het zijn dat er bepaalde vragen blijven. Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Mocht je er niet uitkomen, stel dan gerust je vraag!

Wat zijn de voorwaarden?

De voorwaarden voor business support vind je hier. Voor de actie lees je de voorwaarden hier.

Wat kan ik verwachten voor 3 uur (Small)?
Dat is lastig in te schatten. Maar om je een idee te geven kan een systeem als Office 365 helemaal ingesteld voor je worden, met uitleg. Of je administratie kan op maandbasis bijgehouden worden.
Dit is uiteraard geheel naar benadering. Wanneer de laatste 30 minuten ingaan, krijg je sowieso een seintje.
Wat kan ik verwachten voor 5 uur (Medium)?

Dat is lastig in te schatten. Om je een idee te geven kan ik bijvoorbeeld per week je planning doornemen en kleine administratieve werkzaamheden doen. Dan ben verbruik je ongeveer 5 uur per maand.

Dit is uiteraard geheel naar benadering. Wanneer de laatste 30 minuten ingaan, krijg je sowieso een seintje.

Wat kan ik verwachten voor 10 uur (Large)?

Dat is lastig in te schatten. Zo kun je voor tien uur mij de projectplanning en -managment laten doen voor een project van 6 weken. Of je zou kunnen denken aan het beheer van je mailbox, administratie en je planning bespreken.

Dit is uiteraard geheel naar benadering. Wanneer de laatste 30 minuten ingaan, krijg je sowieso een seintje.

Wat als ik tussentijds wil stoppen?

Zoals in de voorwaarden staat, is terugbetaling van openstaande uren niet mogelijk. De uren kunnen wel bewaard worden om op een later moment te gebruiken.

Hoe geef ik werkzaamheden door?

Deze kun je mailen naar support@letsgetittogether.nl.

Ik twijfel en nu?

Dan kun je altijd een kennismakingsgesprek inplannen!